Články


Něco pro pobavení


Jak se do lesa volá... aneb Poraď si sám.

Odpověď centra péče o zákazníky na dotaz ohledně software mobilního telefonu mne skutečně dostala. Nedá mi to, o tento neuvěřitelný blábol se musím podělit. Text je zkopírován v přesném znění, chyby i formulace jsou autentické.

Vazeny pane,
dekujeme za Vasi zpravu. Tesi nas, ze jste se obratil s Vasim dotazem na technickou podporu spolecnosti BenQ.
Pozadal jste nas o informaci tykajici se mobilniho telefonu ME75 a jeho pameti. Dovolte, abychom se k teto zprave vyjadrili. Puvodni pamet telefonu ME75 je volne k dispozici na nasich wapovych strankach. Jedna se o stranku wap.benq-siemens.com - vyberete si polozku Downloads, zvolite region a krajinu. Litujeme, ale momentalne nase wap stranka neni funkcni, takze neni mozne stazeni dat. Prehrani firmwaru z nasich internetovych stranek neobnovy pamet telefonu - prehrava se pouze firmware, ktery nema vliv na pamet. Kompletni prehrani firmwaru telefonu a dohrani puvodni pameti je mozne v autorizovanem servisnim stredisku PPI-ETC. Pokud je telefon v zaruce, je nutne jej reklamovat pres sveho prodejce. Pouze prodejce muze zasilat telefony na zarucni opravu. Doporucujeme reklamaci konkretni zavady. Prodejce je povinen prevzit reklamaci Vaseho telefonu.
Verime, ze jsme Vam poskytli uplnou odpoved na Vas dotaz a dekujeme za duveru v znacku BenQ.

S pratelskym pozdravem
.................


BTW: po vyřešení problému vlastními silami jsem bral tuto odpověď jako příjemnou odměnu, která za tu námahu určitě stála.

23-01-2007