Články
01.10.2006 -
Ochutnávky -
Senátoři, kam jdete?
O volbách do Senátu aneb Volím, volíš, volíme...
30.06.2006 -
Ochutnávky -
Potřebujeme pedagogickou komoru?
Proč jsem proti vzniku České pedagogické komory.
18.06.2006 -
Ochutnávky -
Konec Střediska multilicencí
Subjektivní pohled na kauzu Středisko multilicencí.
01.05.2006 -
Ochutnávky -
Co očekávám od voleb
Malé ironizování nad blížícími se volbami aneb Nová partie se rozehrává.
01.04.2006 -
Ochutnávky -
Slibovati je lidské aneb Myslíme to opravdu dobře
Investice do vzdělání? Nic jsme neměli a všechno jsme vám to dali...
12.03.2006 -
Ochutnávky -
Nohavicova Pražská pálená
Výborné hudební album zdarma a legálně na Internetu. Sen nebo skutečnost?
22.02.2006 -
Ochutnávky -
Napište to tam s těmi přívlastky
Jak napsat hodně slov aneb Těšte se voliči, přicházíme.
08.02.2006 -
Ochutnávky -
Krajská přehlídka projektů SIPVZ
Jedna ministerská aktivita, která má smysl. V době nudných výkladů různých zákonů a předpisů jde o velmi příjemné oživení.
30.01.2006 -
Ochutnávky -
Výstupní hodnocení aneb Komedie plná omylů
Je takové hodnocení přínosem pro další rozvoj osobnosti patnáctiletého člověka nebo pouze nálepkou na čele?
25.07.2005 -
Ochutnávky -
Magický 31. srpen 2005
Jak si školy poradí s novou odpovědností za další rozvoj ICT? Každé rozhodnutí vyžaduje objektivní informace, ale kde je vzít?
28.06.2005 -
Ochutnávky -
Zoner Press v zajímavých slevách
Výrazné slevy kvalitních knih zaměřených na webdesign stojí určitě za pozornost.
27.06.2005 -
Ochutnávky -
Jak je to s odborem SIPVZ?
Minulý týden vyšel na webu Česká škola článek pod názvem „Parkinsonovy zákony i v odboru SIPVZ?“. Názor autora je podle mne povrchní a hodně subjektivní.
27.05.2005 -
Ochutnávky -
Je důležitější obsah nebo software?
Nedávno proběhla na České škole zajímavá diskuse o projektech, které školy realizují v rámci SIPVZ. Vstupní článek psal Roman Úlovec, a jak to již tradičně bývá, diskuse nakonec byla o něčem jiném než asi původně zamýšlel. Nicméně, díky za to.
01.08.2004 -
Ochutnávky -
ICT pedagog a jeho role ve škole
(Článek vyšel původně v roce 2002 na České škole. Vzhledem k tomu, že tehdy vyvolal docela rozporuplné reakce, umisťuji jej i sem. A to i přes jeho částečnou neaktuálnost.)
Je pozitivní, že naprostá většina učitelů bude umět používat počítač. Všechny tyto znalosti a dovednosti, kterých učitel dosáhne, by ale měly být především prostředkem pro jeho další práci. A právě na tomto poli je úloha ICT pedagoga nezastupitelná.