Archív všech článků
25.12.2022 - Zapomenutá písemka30.10.2022 - Technologie ve škole
21.07.2024 - 100 hodin
25.06.2023 - Návštěva z Finska
28.05.2023 - 27 Seasons
21.05.2023 - (Ne)povedený CLIL
18.06.2023 - Vypravěč
01.05.2023 - Rubikova kostka
17.03.2024 - Onyx Boox vs. tablety
29.01.2023 - Etický kodex učitele
12.11.2023 - Běžím další litr
19.02.2023 - Prales
06.08.2023 - Gradient v Google tabulkách
19.03.2023 - Pedagogický den 2023
27.08.2023 - Konec stárnutí
02.07.2023 - První prázdninový den
30.07.2023 - Garmin (Forerunner 55)
05.11.2023 - Studenti z Finska
04.06.2023 - Dostal jsem robota
16.04.2023 - Důkaz sporem
14.07.2024 - Move For Help na gymplu
11.08.2024 - =1
01.09.2024 - Bez známek?
16.07.2023 - Řešení trojúhelníku
20.08.2023 - Stůl
10.09.2023 - Digitální kompetence a další cesta k nim
25.08.2024 - Nejhezčí pohledy na řeku
14.01.2024 - (Ne)krosařské bilancování 2023
07.01.2024 - Onyx Boox vs. čtečky
09.07.2023 - Co ten Fitbit?
17.09.2023 - Učebnice
26.11.2023 - Agilní přístupy
08.10.2023 - Kotníkový běh
29.10.2023 - Život běžce je náročný
15.10.2023 - Video z tabletu
10.12.2023 - Shodné zobrazení - otáčení
01.10.2023 - Samsung Galaxy S6 Lite
15.09.2024 - Product Owner
01.01.2024 - Nuly a jedničky
18.02.2024 - Běžecké ticho
17.12.2023 - Kroužkování
03.09.2023 - Apple Pencil baví
28.01.2024 - Umění vzdělávání
11.02.2024 - Stejnolehlost
26.12.2023 - Grindavík
04.02.2024 - Jen jednou dostat šanci
27.10.2024 - 901
22.09.2024 - Markdown v Google dokumentech
13.10.2024 - Cesta k výjimečnosti
20.10.2024 - Funkce Continuity